TV-mainonta
Televisiomainonta herättää vahvoja tunteita ja jää mieleen. TV-mainos onkin tehokas tapa nostaa yrityksen tunnettuutta ja myyntiä.
Neljä syytä valita TV-mainos
- Onnistunut TV-mainos herättää tunteita ja jää mieleen. Parhaat mainokset muistetaan vielä vuosienkin jälkeen.
- TV-mainos on tutkitusti tehokkain mainonnan muoto. Etenkin tunnettuuden lisäämisessä, uusien tuotteiden lanseeraamisessa ja brändien rakentamisessa TV-mainonnan teho on ylivoimainen.
- TV-mainonta luo luottamusta. Televisiossa mainostetut tuotteet, palvelut ja brändit koetaan laadukkaina ja mielenkiintoisina.
- Television kautta tavoitat suurimman osan suomalaisista joka päivä. Väestöstä 66 % katsoo TV:tä päivittäin ja 87 % viikoittain.
Radiomainonta
Radiomainonta on oiva keino vahvistaa brändiä, lisätä tunnettuutta ja nostaa myyntiä.
Miksi radiomainos?
- Radiomainos herättää huomion. Selkeä, ääneen kuultu kehotus ostaa tuote tai palvelu aktivoi kuulijaa.
- Radio tavoittaa valtaosan suomalaisista. Kaupallisia radioita kuuntelee päivittäin 50 % ja viikoittain lähes 70 % suomalaisista. 45 % kuuntelee kaupallisia radiokanavia matkallaan ostoksille.
- Äänen avulla luodaan vahvoja mielikuvia ja tunteita. Radiomainoksella lisäät tuotteesi tai palvelusi tunnettuutta ja vahvistat brändiäsi.
- Radiomainos antaa mahdollisuuden luoda mielikuvituksellisia maailmoja. Perinteisen kuvan tai videon lainalaisuudet eivät rajoita luovuutta, kun kuva syntyy kuulijan omassa päässä.