skip to Main Content

TV-mainonta

Televisiomainonta herättää vahvoja tunteita ja jää mieleen. TV-mainos onkin tehokas tapa nostaa yrityksen tunnettuutta ja myyntiä.

Neljä syytä valita TV-mainos

  1. Onnistunut TV-mainos herättää tunteita ja jää mieleen. Parhaat mainokset muistetaan vielä vuosienkin jälkeen.
  2. TV-mainos on tutkitusti tehokkain mainonnan muoto. Etenkin tunnettuuden lisäämisessä, uusien tuotteiden lanseeraamisessa ja brändien rakentamisessa TV-mainonnan teho on ylivoimainen.
  3. TV-mainonta luo luottamusta. Televisiossa mainostetut tuotteet, palvelut ja brändit koetaan laadukkaina ja mielenkiintoisina.
  4. Television kautta tavoitat suurimman osan suomalaisista joka päivä. Väestöstä 66 % katsoo TV:tä päivittäin ja 87 % viikoittain.

Radiomainonta

Radiomainonta on oiva keino vahvistaa brändiä, lisätä tunnettuutta ja nostaa myyntiä.

Miksi radiomainos?

  • Radiomainos herättää huomion. Selkeä, ääneen kuultu kehotus ostaa tuote tai palvelu aktivoi kuulijaa.
  • Radio tavoittaa valtaosan suomalaisista. Kaupallisia radioita kuuntelee päivittäin 50 % ja viikoittain lähes 70 % suomalaisista. 45 % kuuntelee kaupallisia radiokanavia matkallaan ostoksille.
  • Äänen avulla luodaan vahvoja mielikuvia ja tunteita. Radiomainoksella lisäät tuotteesi tai palvelusi tunnettuutta ja vahvistat brändiäsi.
  • Radiomainos antaa mahdollisuuden luoda mielikuvituksellisia maailmoja. Perinteisen kuvan tai videon lainalaisuudet eivät rajoita luovuutta, kun kuva syntyy kuulijan omassa päässä.
Back To Top